Hezkuntza

Ausardia eta adorea eskatu diete ikastolek Jaurlaritzari eta alderdiei, euskal hezkuntza sistema propiorako urrats sendo bat egiteko

Hezkuntza Legearen zirriborroarekin desengainua hartu arren, elkarlana eskaini dute aurrera egiteko

Hezkuntza sistemaren planifikazioa dela eta

Azken egun hauetan hedabide eta sare ezberdinetan irakurtzen aritu gara hurrengo urte hauetarako sare itunduan Hezkuntza Sailak proposatzen dituen itun edo/eta planifikazioaren inguruan hainbat hezkuntza eragilek idatzi edo esan dutena, eta beharrezko ikusten dugu zehaztapen eta argibide batzuk ematea.

Sindikatuek hezkuntzan egin duten grebarako deiaren inguruan

Interlokuzioa zabalik izan dugu eta dugu ikastoletako langileen ordezkariekin

Hezkuntza sistema osoarekiko dituen erantzukizunak bereganatzeko eta betetzeko eskatzen diogu Eusko Jaurlaritzari

Hezkuntza Sailarekin atzo egin genuen bilerak dezepzioa eragin digu

Eusko Legebiltzarrean eztabaidatu den proposamen baten harira

Ikastolei eta gainerako itunpeko ikastetxeei gela gehiago ituntzeko aukera oro murriztu nahi izan dute

Hezkuntza gaiez aritu gara Hamaika Telebistan

Ikastolen Elkarteko lehendakari Koldo Tellitu elkarrizketatu dute. [Bideoa]

Hurrengo hamarkadarako gogoeta prozesua abiatu dute ikastolek

Hiru erronka nagusi aipatu dituzte: Ikasleen euskararen erabileraren eta kalitatearen beherakada, jaiotza tasaren jaitsiera larria eta atzerritar jatorriko ikasleen eskolatzea ; eta hiruei herri gisa erantzutera deitu dute

Hezkuntza, pauso bat 'haratzago' [bideoa]

Urtarrilaren 25ean Lekeition egindako mahai ingurua, osorik, gaika sailkatuta

Hezkuntza ereduen garrantzia gizartearen eraikuntzan

?Hezkuntza ereduen garrantzia gizartearen eraikuntzan' jardunaldien kartela

Koldo Tellitu (EHI), Bego Bitorika (Sortzen Ikasbatauaz) eta Amaia Muguruzaren (Ikasle Abertzaleak) arteko mahai ingurua

Erkide Irakaskuntza Kooperatibak 25 urte bete ditu, errealitate sendo bihurtuta.

Hastapenetan Felix Ormaetxeak bideratu zuen euskal hezkuntzako kooperatiba asko elkartzea.
Ondorengo presidenteak izan ziren, besteak beste:  Jose Ramon Zubizarreta, Imanol Igeregi, Andoni Zendoia, eta gaur egun Patxi Xabier Olabarria da.

Laurogeita bat kooperatiba dira Erkide Irakaskuntzan elkartuak, horietatik 47 gurasoenak, 22 integralak eta 11 lan-elkartuak. Eusko Jaurlaritzak “herri-onurakotzat” izendatu ditu, Irakaskuntzako Kooperatiba federatuen %85a, interes orokorrei egiten dieten ekarpenagatik.

RSS - Hezkuntza-era harpidetu