HPI - Lan ildoak
- 1Iparra identifikatu
- 2Ikastolaren diagnostiko pedagogikoa
- 3Irakasleen esku hartzea
- 4Irakasle ikertzaile rola
- 5Irakasleen arteko hausnarketa eta elkarlana
HPI-ren lan ildoak
- Ikasleen irteera profila definitu eta hezkuntza eta curriculum proiektua aztertu.
- Ikastolaren eta profesionalen egoera pedagogikoa aztertu, indarguneak eta ahulguneak identifikatu.
- Adostutako jardunbideen bitartez, gelako esku hartzea bateratzeko prozedurak sortu.
- Irakasleek oinarri psikopedagogiko eta metodologikoak aztertu ondoren, ikastolaren behar, nahi eta errealitatera egokitutako esku hartzea diseinatzeko.
- Prozesu guztian zehar elkarlana sustatu, oinarritutako praktika gogoetatsua burutu, berdinen arteko behaketak praktikatu… Norbere praktikatik, praktika komun baterako urratsak eman.