EKI MATEMATIKA. EKI BERRIKUNTZAK ETA CURRICULUM BERRIA. BILBO
-Hezkuntza dekretu berriaren terminologia ezagutzea eta arloan izandako aldaketak identifikatzea.
-Unitateetan sortutako berrikuntzak, hauen helburuak eta gelaratzeko estrategiak ezagutzea.
-Ebaluazio marko berria: Helburu motak eta konpetentzia espezifikoekiko loturak.
-Egoerak aztertu eta egokitzeko estrategiak garatzea.
-Jarduera didaktikoak lehenesteko estrategiak identifikatzea (funtsezko edukiak eta prozedurak).
-Arloaren ikuspegia dekretu berrian, aldaketak, egokitzapenak…gelaratzea eta metodologiari buruzko praktikak eta estrategiak
-Ebaluazio hezigarriaren ikuspegitik unitateko berrikuntzak:
-Planifikazio jarduera : Egoera osatuak, ekintza komunikatiboak: testu generoen lanketa. Taldearen koadernoa eta Ikasnorabidea
-Autorregulazio + autoebaluazio jarduerak
-Ebaluazio egiaztatzailea:
-Ebaluazio taulak, gelaratzea, kalifikazioa,
-Ebaluatzeko egoera osatuak
-PKEren errubrikak
- Irakasle koadernoa
-Saioka eta Alexiaren arteko loturak
Elkarrekin ezagutza eraikitzeko mintegiaren formatua izango du saio bakoitzak, teoria eta hari buruzko taldeko hausnarketa uztartuz.
Ikastolatan saioetako lanketa gelaratzea baloratuko da.
Saioetan parte-hartze aktiboa.
Mintegi bukaeran ebaluazio galdetegia.
Maite Gomez Lete