BATXILERGOA EREDU KONPETENTZIALEAN. ARAZO EGOERAK SORTZEKO LAN-MINTEGIA. ZIENTZIAK ETA HIZKUNTZAK. DURANGO
Lan-mintegi honetan hizkuntzak integratuz Zientzia arloko egoeren sorkuntza lehenetsiko da.
Ikastola bakoitzeko arlo hauetako nahi adina irakasle matrikula badaitezke ere, ez da beharrezkoa ikastola bakoitzeko hizkuntza ezberdinetako irakasleak mintegi guztietan izen-ematea.
Mintegi hauetan landutako egoera 2 edo 3. Hiruhilekoan gelaratzeko konpromezua eskatuko da.
Lan-mintegiaren kokapena eta data behin-behinekoa da eta kopuruen arabera zehaztuko da.
- Konpetentzietan oinarritutako arazo-egoerak dituzten osagaiak ezagutzea
- Ikastarlo eta arazo-egoera errealen arteko loturez jabetzea.
- Ikaskuntza honetan ohiko diren metodologia eta egiturak ezagutzea.
- Arazo-egoeran oinarritutako adibide praktiko bat diseinatzea, gelara eramateko.
- Arazo-egoerak gelaratzeko orientabideak jasotzea
- Konpetentzien eredua: konpetentzia, arazo-egoera.
- Arazo-egoeren osagaiak
- Metodologia
- Ikaskuntza kooperatiboa
- Konpetentzien eredua: konpetentzia, arazo-egoera.
- Arazo-egoeren osagaiak
- Metodologia
- Ikaskuntza kooperatiboa
- Ebaluazioa
- Arazo-egoerak gelaratzeko orientabideak
Arlo edo modalitate bereko irakasleen artean, gelan inplementatzeko arazo-egoerak sortzea, bideratzaile baten eskutik.
Mintegira asistentzia eta parte hartze aktiboa.
Mikel Errazkin Agirrezabala
Harri Beobide Egaña
Maite Gomez Lete
Erramun Martiarena Sarasola
Inma Muñoa Barredo
Phil Ball