Arizmendi Ikastola

Berdinen arteko irakas-ikaskuntzaz eta irakasleen eta haurren eta familien arteko harremanez sakondu dute Ikastolen Jardunaldietan

David Duran eta Carles Parellada aditu katalanek euren esperientziak partekatu dituzte

Ikastolen Elkartearen babesa Arizmendi ikastolari

Donostian, 2018ko otsailaren 22an

Arizmendi ikastolak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasleekin greba eskubidea bermatzeko araudia berrikusten ari den unean, Ikasle Abertzaleak taldeak deituriko mobilizazioak harridura eta kezka sorrarazi dizkigu.

• Harridura, gai lokal bat izanik eta, ikasleen parte-hartze zuzenarekin, ikastolaren barruan adostasun baterako bidea urratzen ari diren unean, “mobilizazio nazional” batera deitu dutelako Ikasle Abertzaleek.

Leintz bailarako Arizmendi Ikastola, aintzatua

Estatuko 10 eskola innobatzaileen artean goraipatua izan da.
EDUCACION 3.0-k izendatu ditu.

Arizmendi Ikastola, saridun Madrilen

IDEIk (Instituto Docente para la Excelencia y la Innovación) Arizmendi Ikastola saritu du.

FIRST LEGO LEAGUE

Donostiako Axular Lizeoak lehen saria jaso du. Santo Tomas Lizeoak, Estrategia eta Berrikuntza saria; eta, Leintz bailarako Arizmendi Ikastolak, Kortesia Profesional saria.

Arizmendi Ikastolak First Lego Leagueko barne-kanporaketa egin du

First Lego League

DBHko laugarren mailako 80 bat ikaslek parte hartu zuten Gaztelupe gunean egindako kanporaketan. Hiru talde onenak Zamudioko Euskadiko txapelketan egongo dira.

RSS - Arizmendi Ikastola-era harpidetu