ADIMEN GAITASUN HANDIEI BURUZKO FORMAKUNTZA
EMAILEA: AMAIA AGIRIANO ARRESE. Psikologoa eta irakaslea. Gipuzkoako Psikologoen Elkargo Ofizialeko GZ03014 elkargokidea
Helburu nagusia:
Gaitasun handiko ikasleak identifikatzen eta hauekin esku-hartzen ikastea, beti ere ikasgela osoa aintzat hartu
Helburu espezifikoak:
- Gaitasun handien kontzeptua argi ulertuz, ikasle hauek hautematen ikastea.
- Ikasle hauen ezaugarri eta profilak aintzat hartuz, esku-hartze egokiak planteatzen ikastea.
- Hezkuntza neurri arruntak eta bereziak noiz erabili ulertzea.
- Hezkuntza neurri ezberdinen adibideak ikustea.
- Kasu konkretuen aurrean zer egin daitekeen aztertzea.
- Gaitasun handien kontzeptualizazioa.
- Eskola eremuan gaitasun handiko ikasleak hautemateko prozesua eta tresnak.
- Ezaugarri nagusiak eta profilak.
- Esku-hartzean kontutan hartzeko gako nagusiak (arlo akademikoan eta sozioemozionalean).
- Hezkuntza neurri arruntak eta bereziak.
- Kasu ezberdinak.
Aurrez aurre. Teoria eta praktika uztartuko dira, kasu eta adibide errealekin (nahi izanez gero, partaideek ekarritako kasuak ere landu daitezke).