GORPUTZ HEZIKETAKO IRAKASLEENTZAKO MINTEGIA OREKAZ PROIEKTUA L H-n
- OREKAZ MINTEGIAK-SORKUNTZA
- Urriak 20
- Azaroak 10
- Urtarrilak 12
- OREKAZ MINTEGIAK-EBALUAZIOA
- Apirilak 27
- OREKAZ-FORMAZIO ESPEZIFIKOAK
- OREKAZ kokapena: Azaroak 3
- ELURRA ESPEZIFIKOA: Abenduak 1
LAUTADA IKASTOLAN
Euskal Curriculumerako Gorputz Heziketa arlorakorako egin proposamena ikastolekin sortzea, esperimentatzea, ebaluatzea, hobekuntza proposamenak egitea eta LH/LM mailetarako
Ikastolekin batera, ikastoletako egoeretatik abiatuz, Gorputz Heziketarako konpetentzietan oinarritzen den proposamen oso bat eraikitzea. Euskal Curriculuma.
Euskal Herri osoko ikastolen arteko harremana indartzea eta ikastolen eta EHIren arteko harremana ere indartzea
Euskal Herriko Gorputz Heziketako irakasleen harreman sarea osatzen eta indartzen jarraitzea.
Formazio espezifikoaren kasuan:
- Lehen saioan urteetan egin lana barneratzeko formazio bibentziala
- Mintegietan sortuko dugun Proposamen Didaktikoaren formazio bibentziala izango da
§ Sorkuntza:
o Ikastoletako egoeretatik abiatuz Proposamen Didaktikoak sortu, ikastoletan esperimentatu, ebaluatu eta hobekuntza proposamenak egin
§ Ikerketa:
o Tokian tokiko, Euskal Herriko eta munduko herri-nazioetako jolas, joko, kirol, dantza,… (denbora, objektua, espazioa eta pertsona) ikerketa eta bilduma
§ Material interesgarriaren bilduma lana
§ Saio teorikoak, hausnarketa eta eztabaida:
o Praxiologia motorra, Gorputz Heziketa, konpetentziak, Integrazioaren pedagogia, Euskal Curriculuma, ebaluazioa,…
§ Informazio trukea:
o Material interesgarria trukatzea
§ Komunikazioa:Ikastolen arteko harreman sarea indartu (Materiala elkarri utzi, irteerak elkarrekin, jaialdiak,…
§ Formazio espezifikoa:
o Teorikoa, praktikoa eta batez ere, bibentziala
o Urteetan egin lana, konpetentzietan oinarritua, bizi, esperimentatu
o Gorputz Heziketarako sortu diren eta ikasturtean zehar sortuko dugun proposamenetan oinarrituak
Saioak teorikoak, praktikoak eta batez ere bibentzialak izango dira.
Bakarkako lanak, talde txikitakoak eta talde handian egin beharrekoak bideratuko dira, beti norberaren egoeratik abiatuz.
Orokorrean ondorengo atalak izango dituzte.
a. Jolasa
b. Sorkuntza
c. Ikerketa
d. Hausnarketa
e. Hamaiketakoa
f. Informazio trukaketa
g. Atal Praktikoa (Hainbat gairen inguruan)
Formazio espezifikoa:
h. Teorikoa, praktikoa eta batez ere, bibentziala
i. Konpetentzietan oinarritua
j. Gorputz Heziketarako egin proposamenean oinarritua
Parte hartzaileen ebaluazioa
Irakasleen parte hartzea
Ikasturtean zehar sortua eta esperimentatua
Gorputz Heziketako Lehen hezkuntzako irakasleok norabide berdinean aritzea
Ikasturtez-ikasturte proposamena ikastola berrietara zabaltzea eta indartzea
Zuzendaritza taldearen, irakasle taldearen eta ikasleen ebaluazioa.
OREKAZ egitasmoaren garapena, ebaluazioa eta bilakaera.
Jon Unhassobiscay Turrillas