ELELEANITZ LEHEN HEZKUNTZA IRAKASLE KONPETENTZIAK HOBETZEN. NOLA TXERTATU IKT-ak INGELESEKO KLASEAK

Ikastaro zerrendara itzuli

ELEANITZ LEHEN HEZKUNTZA, IRAKASLE KONPETENTZIAK HOBETZEN

 

1.       Prestakuntza jardueraren titulua:

                Nola txertatu IKTak ingeleseko klasean?

2.       Emailea/k:

                Amaia Urruzmendi & Diana Lindsay

3.       Saio kopurua:

                1

4.       Ordu kopurua saioko:

                5 ORDU

5.       Jarduera garatzeko lekua zehaztu:
          Ikastolen etxean

6.       Jarduera burutzeko egunak zehaztu:

                Otsailaren  19a

7.       Jarduera burutzeko ordutegia zehaztu (hasiera ordua eta amaiera ordua):
          9.30 – 14.30

8.       Prestakuntza jardueraren helburuak:

          Eleanitz ikasmaterialak sortzen eta argitaratzen hasi ginenean IKTen garapena bere hastapenetan zegoen. Eleanitzen oinarrian dauden printzipio                         metodologikoak ordutik asko aldatu ez badira ere, gaur egun IKTek eskaintzen dituzten aukerek zeharo alda dezakete gela barruko ikaskuntza eta                     irakaskuntza prozesua.  Are gehiago, ezinbestekoa da konpetentzi digitala curriculumean txertatzea eta ikasleek konpetentzia hori garatzen dutela                     bermatzea; izan ere, euren bizitza akademiko nahiz sozialerako funtsezkoa da. Zer egin dezakegu, beraz, ingeleseko klaseetan?

                Mintegi honetako parte hartzaileek aukera izango dute:

    ·         ‘Konpetentzi digitala Hezkuntzan’ esparruan dauden ikuspegiez jabetzeko.

    ·         Eleanitz ikasmaterialetan alfabetatze digitala txertatzeko moduak ezagutu eta partekatzeko.

    ·         PLN (personal learning networks) direlakoen bidez norberaren eta lankideen etengabeko garapen profesionalari ekarpenak egiteko.

9.       Edukiak:

    -          Konpetentzi digitala: marko orokorra.

    -          Ikasleen eta irakasleen konpetentzi digitala garatzeko, gelan egin daitezkeen jarduera praktikoak.

    -          Konpetentzi digitala txertatuz Eleanitz ikasmaterialak egokitzeko ideiak.

    -          PLNak (Personal Learning Networks) eta irakasleen garapenerako online aukerak.

10.   Metodologia:

                    Tailer praktikoa:

    ·         Ikasmaterialen azterketa

    ·         Jardueretan parte hartze aktiboa

    ·         Eztabaida eta hausnarketa.

11.   Ebaluazio irizpideak eta adierazleak:

  Parte hartze aktiboa saioetan

12.   Hartzaile mota

              LH irakasleak

13.   Ikasle kopurua saioka:

                    30 

 

 

Izen emate data: 
Asteazkena, 2015, Ekaina 17-tik Astelehena, 2016, Otsaila 15-ra
Saioak: 
2016/02/19 (Ostirala) 09:30-tik 14:30-ra
Iraupena: 
5 ordu
IKASTOLEN ETXEA
Ikastaroaren formatua: 
Mintegia
Emaileak: 
Diana Lindsay With
AMAIA URRUZMENDI ZENDOIA
Ikastaro zerrendara itzuli