EUSKAL CURRICULUMAREN GARAPENA LEHEN HEZKUNTZAN. 3. ZIKLOA
1. Prestakuntza jardueraren titulua: EUSKAL CURRICULUMAREN GARAPENA LEHEN HEZKUNTZAN. 3. ZIKLOA
2. Emailea/k: Mikele Aldasoro
3. Saio kopurua: 2
4. Ordu kopurua saioko:
· 1. saioa, 3 ordu. Otsailak 3
· 2. saioa, 3 ordu Apirilak 6
Guztira: 8 ordu
5. Jarduera garatzeko lekua zehaztu: Ikastolen Etxea. Donostia
6. Jarduera burutzeko egunak zehaztu:
. Otsailak 3
. Apirilak 6
7. Jarduera burutzeko ordutegia zehaztu : Izena eman dutenen kopurua handia izateagatik 2 taldetan egingo da formazioa . Talde bat goizez 9:00-12:00 eta beste talde bat arratsaldez 14:30-17:30
8. Prestakuntza jardueraren helburuak:
Euskal Curriculumaren garapena Lehen Hezkuntza- konpetentzien araberako curriculum-diseinuaren ezaugarri bereizgarriak .
9. Edukiak:
1. Saioa
1. Zer dira konpetentziak?
Zer suposatzen du haien irakaskuntza eta ikaskuntzak?
2. Oinarrizko konpetentziak
Zer dira?
Zergatik edo zertarako landu eta garatu behar dira?
Motak eta euren arteko elkarreragina
3. Konpetentzien araberako curriculum-diseinuaren ezaugarri bereizgarriak
4. LHko hirugarren ziklorako Unitate Didaktikoaren sekuentzia-eredua
2. Saioa
Ikas arloetako unitate didaktikoen egitura
. Faseak: jarduera tipologia, haien funtzioa eta ebaluazioa
o Hasierako fasea
o Garapen-fasea
Edukien garrantzia konpetentzien baitako hezkuntzan
Eduki motak
Edukiak hautatzeko irizpideak
Ikaskuntza-edukien ebaluaziorako irizpideak
o Amaierako fasea
Konpetentziaren ebaluaziorako irizpideak eta adierazleak
Diziplinarteko integrazio-egoera: ikuspegi orokorra
10. Metodologia: azalpena eta kontrastea partaideekin
11. Ebaluazio irizpideak eta adierazleak:
· Hartzaileen asetasun adierazleak: praktikotasuna, sakontasuna, erabilgarritasuna, parte hartzea
· Diseinuen kalitatea
12. Hartzaile mota: Lehen Hezkuntzako 3. Zikloko irakasleak
13. Gehienezko ikasle kopurua: 60 inguru
saio bakoitza bikoiztu egingo da.