EUSKAL CURRICULUMAREN GARAPENA LEHEN HEZKUNTZAN. 3. ZIKLOA

Ikastaro zerrendara itzuli

1.      Prestakuntza jardueraren titulua: EUSKAL CURRICULUMAREN GARAPENA LEHEN HEZKUNTZAN.  3. ZIKLOA

2.      Emailea/k: Mikele Aldasoro

3.      Saio kopurua: 2

4.      Ordu kopurua saioko: 

·         1. saioa,  3 ordu. Otsailak 3 

·         2. saioa,  3 ordu  Apirilak 6     

Guztira: 8 ordu

5.      Jarduera garatzeko lekua  zehaztu:   Ikastolen Etxea. Donostia

6.      Jarduera burutzeko egunak  zehaztu: 

            .          Otsailak 3

            .          Apirilak 6

7.      Jarduera burutzeko ordutegia zehaztu : Izena eman dutenen kopurua handia izateagatik 2 taldetan egingo da formazioa . Talde bat goizez 9:00-12:00 eta beste talde bat arratsaldez 14:30-17:30

8.      Prestakuntza jardueraren helburuak:

                      Euskal Curriculumaren garapena Lehen Hezkuntza- konpetentzien araberako curriculum-diseinuaren ezaugarri bereizgarriak .

9.      Edukiak:

                      1.      Saioa

        1. Zer dira konpetentziak?

                  Zer suposatzen du haien irakaskuntza eta ikaskuntzak?

        2. Oinarrizko konpetentziak

                  Zer dira?

                  Zergatik edo zertarako landu eta garatu behar dira?

                  Motak eta euren arteko elkarreragina

        3.  Konpetentzien araberako curriculum-diseinuaren ezaugarri bereizgarriak

        4.  LHko hirugarren ziklorako Unitate Didaktikoaren sekuentzia-eredua

 

                      2.      Saioa

                               Ikas arloetako unitate didaktikoen egitura

                               . Faseak: jarduera tipologia, haien funtzioa eta ebaluazioa

       o   Hasierako fasea

       o   Garapen-fasea

        Edukien garrantzia konpetentzien baitako hezkuntzan

        Eduki motak

        Edukiak hautatzeko irizpideak

        Ikaskuntza-edukien ebaluaziorako irizpideak

       o   Amaierako fasea

        Konpetentziaren ebaluaziorako irizpideak eta adierazleak

                               Diziplinarteko integrazio-egoera: ikuspegi orokorra

10.  Metodologia: azalpena eta kontrastea partaideekin

11.  Ebaluazio irizpideak eta adierazleak:

·         Hartzaileen asetasun adierazleak: praktikotasuna, sakontasuna, erabilgarritasuna, parte hartzea

·         Diseinuen kalitatea

12.  Hartzaile mota: Lehen Hezkuntzako 3. Zikloko irakasleak

13.  Gehienezko ikasle kopurua: 60 inguru

 

 

Izen emate data: 
Astelehena, 2015, Ekaina 15-tik Astelehena, 2016, Urtarrila 25-ra
Saioak: 
2016/02/03 (Asteazkena) 09:00-tik 12:00-ra
2016/02/03 (Asteazkena) 14:30-tik 17:30-ra
2016/04/06 (Asteazkena) 09:00-tik 12:00-ra
2016/04/06 (Asteazkena) 14:30-tik 17:30-ra
Iraupena: 
12 ordu
IKASTOLEN ETXEA
Oharrak: 

saio bakoitza bikoiztu egingo da.

Ikastaroaren formatua: 
Mintegia
Ikastaro zerrendara itzuli