HEF MINTEGIA: IKASTOLAKO EKOSISTEMAN ERAGINEZ
1. IKASTOLEN ETXEA
2. eta 3 mintegiak ikastola parte-hartzaileen arabera erabakiko dira.
Mintegiak 2 ikasturteko iraupena izango du. Lehen urtean, ikastoletako errealitatearen diagnostikoa gauzatuko da. Bigarren urtean berriz, antolaketarako eta kudeaketarako metodologia-proposamen batetik abiatuz, ikastola bakoitzari egokituriko eredua esperimentatu eta ebaluatuko zaio.
Ikastolako aisia-momentuak Pertsona Ereduko bereizgarri (euskalduna, barne-sendotasuna duena eta kooperatiboa) eta zenbait ezaugarrietan eragin ahal izateko antolaketa-kudeaketa sistema bat planifikatzea.
- IHMO eta Ikastolen Aisia marko orokorra
- Aisia-momentuak: Jolas-garaiak eta bazkal aurreko/ondorengo denbora
- Euskararen erabileraren sustapena ludikotasunetik.
- Aukera-berdintasunean hezteko aisia-testuinguruen sortzea.
- Ludomotor unibertsalak: Espazioa-Pertsona-Objektua-Denbora
- Planifikaziorako aldagaiak
- Azalpen teorikoa.
- Partekatze saioak.
- Taldeko hausnarketa.
- Lan kooperatiboa.
● Ikastolako zuzendaritza, talde-pedagogiko, klaustro eta profesional ezberdinen kontzientziazioa/inplikazioa/koordinazioa behar.
● Mintegietan landutakoa ikastolako klaustroarekin lantzea eta zereginak burutzea beharrezkoa izango da.
● ZIRIMOLAren egitekoak:
○ Gidaritza eta aholkularitza eskaini
○ Oinarrizko eredua/proposamena garatu
○ Datuen kudeaketa eta irakurketa osatu
- Gutxieneko %75ko asistentzia.
- Ikastaroan aktiboki parte-hartzea.
- Zereginen betetze-maila.
- Ikastaroan landutakoa ikastolaratzea.
- Ikastaroaren asebetetze galdetegia betetzea.
Xabier Ormazabal Lorenzo