GORPUTZ HEZKUNTZA ARLOA LH-EKIra HURBILTZEN
2. SAIOA iKASTOLEN eTXEAN
3. SAIOA GETXOKO FADURA POLIKIROLDEGIAN
4. SAIOA ZIZURKILGO FRONTOIAN
5. SAIOA PASAI DONIBANEKO POLIKIROLDEGIAN
6. SAIOA LABARKAN
"GORPUTZ HEZKUNTZA arloa praxiologia motorrean oinarriturik eredu konpetentzialean lantzeko urratsak ematen jarraitu (Bizipen pertsonaletik elkarlanera)
Aurreko ikasturtean LH6ko sorturiko 3 unitateen (LURRA - ELURRA - DANTZA) aurre-ebaluazioa, esperimentazioa eta doikuntza.
EKI LH5 - GORPUTZ HEZKUNTZA arloko urteko proposamena (5.1. JOLAS/JOKO TRADIZIONALAK - 5.2. OSASUNA - 5.3. URA) sortu eta 2. hiruhileko unitatea (5.2. OSASUNA) garatzea, esperimentatzea eta ebaluatzea, EKI LH5-ko disziplinarteko proposamenera hurbilduz. Unitateen konpetentzia, egitura, egoera eta ebaluazio irizpideen finkatzea.
Elkarlana eta Ludikotasuna oinarri dituen mintegi parte-hartzailea bideratu.
Arloari dagokion koordinazio orokorra egin.
Garapen pertsonala - Komunikazio motorra - Etnmotrizitatea
Jolas askea - Jolasa - Jokoa - Kirola
Pertsona - Espazioa - Objektua - Denbora
Tokian tokitik, Euskal Herrira eta Mundura ibilbidea.
Ziurgabetasunaren erabilera pedagogikoa.
Bizipenetan oinarritua eta proposamen irekiak.
Norberetik taldera eta taldetik norberarekiko ibilbidea.
Elkarlana tresna eta auzolana giroa.
Ludikotasuna.
Parte-hartze aktiboa.
Talde-harremana.
Bizitakora.Nola sentitu zara?
Belen Baztarrika Juanes