ORIENTAZIOA ETA AHOLKULARITZA PSIKOPEDAGOGIKOA - OMIN-
*Lehen saioan, taldean, erabakiko da mintegiaren egutegia
- Ikastoletako orientazio mintegikideek dituzten kezka eta beharrei erantzutea.
- Indarrean dauden hezkuntza zereginak aztertu eta ereduak sortu: protokoloak, hezkuntza ildo berriak, legedia, dokumentazioa (JPP…)…
- Aholkularitza psikopedagogikoarekin eta orientazioarekin lotutako formazioa hartzea.
- Inklusibitate ikuspegia: IDU eta INDEX
- Mintegikideen lan egiteko moduak, kezkak, zailtasunak, praktika onak…partekatzea.
- Hezkuntza saileko protokolo eta orientabideak eta horiekin lotutako eginkizunak
Gaien trataera talde txikiak eta talde handia tartekatuz egingo dugu, metodologiak aktiboak sustatuz.
Lanen denboralizazio epeak markatuko dira.
Formazio espezifikoa kanpo adituen bitartez burutuko da.
Orientatzaileen parte hartzea: batez besteko kopurua saioko.
Asebetetze maila antolaketarekin eta formazioarekin.
Profesionalon eguneroko lanean daukan isla.
Eli Altolagirre Aranburu