GORPUTZ HEZIKETA DBH MINTEGIA
Bigarren Hezkuntzako Gorputz Heziketa arloa eredu konpetentzialean lantzeko urratsak ematen jarraitu (irakasleen arteko lanketa abiapuntu).
Aurretik egoera erreala zein den ezagutuz doikuntzarako eman beharreko urratsak identifikatu.
Irakasleen esku-hartzeen eta egitekoen inguruko gogoeta partekatua burutu ikastolen artean, elkarrekin aberasteko.
Elkarlana eta Ludikotasuna oinarri dituen mintegi parte-hartzailea bideratu.
Arloari dagokion koordinazio orokorra egin.
Jokabide motorra - Komunikazio motorra - Etnomotrizitatea
Jolas askea - Jolasa - Jokoa - Kirola
Pertsona - Espazioa - Objektua - Denbora
Tokian tokitik, Euskal Herrira eta Mundura ibilbidea.
Ziurgabetasunaren erabilera pedagogikoa.
Bizipenetan oinarritua eta proposamen irekiak.
Norberetik taldera eta taldetik norberarekiko ibilbidea.
Elkarlana tresna eta auzolana giroa.
Ludikotasuna.
Parte-hartze aktiboa.
Talde-harremana.
Saioaren ebaluazioa: Nola sentitu zara?
Amaia Gutierrez Urutxurtu