2019-06-19 Prentsa Bilduma

 

KOMUNIKABIDEETAN

  • Nafarroako ikastolak, Nafarroa Oinez, Oinez Basoa “Educación ambiental a través de los Oinez Basoa” Josu Reparaz NIEko zuzendariari elkarrizketa. Inforamzioa noticiasdenavarra.com
  • Garces de los Faios, Tafallako Ikastola eta Garabide Elkartea “Tafallako Ikastola erreferente Guatemalako eskoletan”, informazioa merindad.com
  • EHU Udako ikastaroak,  BERRIA Komunikazio Eskola “Bertso bat eta hiru habanera” Onintze Enbaita eta Xabi Paya. Informazioa berria.eus

Gure gertuko historia

  • Kooperatibak “Jose Maria Arizmendiarretaren gaineko dokumentalaren bertsio laburtua estreinatu dute”, informazioa goiena.eus
  • “Navarra eleva de 7 a 13 los lugares de la memoria histórica de Navarra”, informazioa noticiasdenavarra.com
  • “La memoria histórica de Navarra ha sido elevada a rango institucional para dignificar a las víctimas del 36” informazioa noticiasdenavarra.com

 

IKASTOLEN SAREETAN

  • Arizmendi Ikastola, Leintz bailara “Lansariak hezkuntzan” J.Iñaki Etxezerreta zuzendariaren idatzia, Talaiatik iritzia. Informazioa arizmendi.eus
  • Txantxiku Ikastola, Oñati “5 urtekoak San Martinen” Oñatiko aiton-amonei bisitan. Informazioa txantxikuikastola.eus
  • Kurutziaga Ikastola, Durango “LH5, Arantzara irteera”, informazioa kurutziagaikastola.eus
  • Axular Lizeoa, Donostia “Ikasgelen digitalizazioa”, Informazioa axular.eus
  • Uzturpe Ikastola, Ibarra “Ibarra Martxan Olinpiadak”, informazioa uzturpe.eus
  • Laskorain Ikastola, Tolosa “Kidetzeak, LH2, LH4 eta DB2”, informazioa laskorainikastola.eus
  • Arizmendi Ikastola, Leintz bailara “Adin nagusiko pertsonen bizi-kalitatea aztertzen” DBH 2ko ikasleen artean. Informazioa arizmendi.eus
  • Laskorain Ikastola, Tolosa “Ingurunearekin konpromisoa”, informazioa laskorainikastola.eus
  • Urretxu-Zumarraga Ikastola “Zaporeak proiekturako 712 kilo jaso ditugu”, Informazioa uzikastola.eus
  • Orioko Herri Ikastola “Ikastolako ikasle-ohiek bi ohorezko matrikula lortu dituzte”, Informazioa oriokoikastola.eus

 

Baimenak: