IKASMATERIALA eta Euskarriak

Ikaslearen liburua
Hiztegitxoa eta proiektuak garatzeko material osagarria barne.

CD-ROMa
Hizkuntz jolasak, abestiak, hiztegi jolasak, karaokea, ipuinak (tradiziozkoak eta berriak), ipuinak ingelesez, ipuinak sortzeko tailerra, hizkuntza idatziaren kodeketa/deskodeketa indartzeko jarduerak, gurutzegramak, letra-zopak, silabak elkartuz hitzak osatzeko ariketak, hitzak ordenatuz esaldiak osatzeko ariketak, idazketa tailerra artxiboarekin, bideoa eta galdeketa jokoa.

Irakurgaiak
Ipuinak, olerkiak, igarkizunak, azalpen testuak, bertsoak, abestiak.

Bideoa
Ingurunea, euskararen ulermena.

Hizkuntzako lan koadernoa
Letra-zopa, gurutzegramak, abestiak, bertsoak... ordenatuz osatzeko, dagokion oina aukeratuz bertsoa osatzekoak, mezu sekretuak, silaben bidez hitzak osatzekoak, hizkiak erlazionatzeko ariketak...

Musikako lan koadernoa
Lengoaia musikala.

Musikako CD-a ikasleentzat
Tradiziozko abestiak, jolaserako abestiak, gaiari buruzko abestiak...

Musikako CD-a gelarako
Entzunaldi klasikoak, lan koadernoa erabiltzeko entzunaldiak.

Matematikako liburua
Logika, aritmetika, geometria, topologia, neurria eta informazioaren trataerari buruzko esperientziak eta ikerketak.

Matematikako lan koadernoa
Prozedurak lantzeko hainbat ariketa, problema, jolas...

Matematikako lan koadernoa
Aritmetikako (batez ere) hainbat prozeduraren errepikapena jolas bidez lantzeko jokoa, irakasleak inprimatzeko ariketa bilduma.

Irakaslearen gidak
Lotura kurríkularrak, jardueren analisia eta deskribapenak, ebaluazioa...

Liburu digitalak-VIRTUS