C1 maila JB60

Jardun bikoa
Helburuak:

Azalpena

HABEren C1 mailako euskara azterketak prestatzeko ikastaroa. Ikastaroak izaera ofiziala eta homologatua izango du.
Eskolak ikastolan bertan emango dira, astean behin, eguneroko klaseak amaitu ondoren. Ikaslearen jarraipenaren berri aldiro-aldiro emango da. Gainera, ikastolako azterketa garaian, ikastaroa eten egingo da ikasleak arreta osoa ikastolako azterketetan jar dezan.

Euskal Autonomia Erkidegoan azterketa egin eta gainditzen dutenei, ikastaroaren matrikula-sariaren zati bat itzuliko die HABEk.

Descripción

Es el curso de preparación para los exámenes de euskera de nivel C1 de HABE. El curso tendrá carácter oficial y homologado.
Las clases se impartirán en la ikastola, un día a la semana, una vez terminadas las clases diarias. A lo largo del curso, el profesor dará cuenta del seguimiento del alumno. Además, en época de exámenes no se impartirán clases para no entorpecer el ritmo de estudio del alumno.

En la Comunidad Autónoma Vasca, aquellos alumnos que aprueben el examen de HABE, podrán optar a las subvenciones que ofrece.

Edukiak

Ikastaro honetan, besteak beste, euskara maila egiaztatzeko azterketaren prozedura, mekanika eta arreta berezia eskatzen duten atalak landuko dira:

• Irakurgaiak
  • Entzungaiak
  • Idazlanak ( luzeak eta laburrak)
  • Sinonimoak
  • Berridazketak
  • Ahozko azalpenak

Contenido

En este curso de preparación se trabaja especialmente la mecánica del examen, así como otros apartados que merecen especial atención como redacciones, sinónimos, gramática, etc.

Metodologia

Ikastaroa presentziala izango da. Horrez gain, hainbat jarduera www.leizaureuskaltegia.eus plataforma telematikoan jorratuko dituzte, ariketa eta foroen bitartez.

Metodología

El curso es presencial. Además, realizarán ejercicios complementarios a través de la plataforma telemática www.leizaureuskaltegia.eus.

Jakingarriak

• Ikasturtean zehar, gutxienez, 16 urte betetzea.
  • Iraupena: irailetik ekainera, astean 2 ordu.

Ikastaroaren hasiera: irailaren 2. hamabostaldian.

Datos de interés

• Cumplir, al menos, 16 años durante el curso.
  • Duración del curso: de septiembre a junio, 2 horas semanales.

Comienzo del curso: la 2ª quincena de septiembre.

Ikastaro zerrendara itzuli