DOKUMENTU - KUDEAKETA ERAGINKORRA.OINARRIZKOA

Iraupena:
4 ordu
Oharrak:

Uztail hasieran ikastola bakoitzarekin kontraste bilera egingo da.

Lehen saioan formazioa  Euskaliteko Oscar Alloynek  esakiniko du.

Ikastaroaren formatua:
On-line ikastaroa
Helburuak:
  1. Dokumentu-kudeaketaren antolaketa eredu desberdinak ezagutzea eta honen beharraz jabetzea.
  2. Eraginkortasuna handitzea eta etengabe hobetzea, antolaketa-, ordena- eta garbitasun-baldintzak, eta lan-ingurune digital batean ezartzea.
  3. Norberaren eta erakundearen eraginkortasuna eta eragimena handitzea, dokumentazio digitalaren erabileran xahutzeak kenduz.
  4. Dokumentazio digitalaren fidagarritasun-, segurtasun- eta erabilera-baldintzak hobetzea.
  5. Talde-lana eta motibazioa sustatzea, dokumentazio digitalaren kudeaketa partekatuan pertsonen parte-hartzearen maila handituz.
Edukiak:
  • Dokumentu-Kudeaketaren antolaketa eredu desberdinak.
  • Eraginkortasuna, ordena eta lan ingurune digitalak ezarri eta hobetu.
  • Norberaren eta erakundearen eraginkortasuna handitu.
  • Dokumentazio digitalaren fidagrritasuna, segurtasuna eta erabilera.
  • Talde-lana eta motibazioa, dokumentazio digitalaren kudeaketa partekatuan partehartzea handitu
Metodologia:

Saioetan, oinarri teorikoak jasotzeaz gain, partehartzaile bakoitzak ariketa praktikoa egin beharko du. Partehartzaileak aukeratuko du bere egoeratik abiatuta, ariketa praktikoaren gaia. Talde txikietan hausnarketak eta eztabaidak egingo dira, talde handian zalantzak zein praktika onak partekatuz.

Emaileak:
Beñat Azurmendi Aguirre