HIKEA (Hizkuntzaren Ikuspegia Eguneratzen eta Aplikatzen)
HIKEA
HIZKUNTZAREN IKUSPEGIA EGUNERATZEN ETA APLIKATZEN
IRTEERA-PROFILA, KONPETENTZIA, EBALUAZIOA, IKASKUNTZAREN DISEINU
UNIBERTSALAREN GAKOAK, ARAZO-EGOERAK ETA ERRONKAK,
GRAMATIKA KOMUNIKATIBOA ETA ESTRATEGIKOA
EKINTZA KOMUNIKATIBOAREN BAITAN
LEHEN ATALA:
- ALDERDI OROKORRA. KOMUNIKATZEN IKASI KONPETENTZIAREN OINARRIAZ JABETZEA
- ETAPA-AMAIERAKO IRTEERA-PROFILA ZEHAZTEA ETA IKUSPEGIAK ETA EBALUAZIO-IRIZPIDEAK BATERATZEA
- Ekintza Komunikatiboaren osagaiak ezagutzea eta edozein arlotan antzematen ikastea, bai eta nork bere arloan identifikatzea ere.
- Hizkuntzaren zeharkako konpetentziaren ikuspegia, hizkuntza arloan ez ezik, gainontzeko arloetan ere.
- Etapa amaierako irteera-profilean zehaztuta ditugun gaitasun-mailak ezagutzea: B2 maila (DBH-4), eta C1 maila (Batxilergoa).
- Maila bakoitzeko ebaluazio-irizpideak ezagutzea eta bateratzea.
- ETAPA-AMAIERAKO IRTEERA-PROFILA ZEHAZTEA ETA IKUSPEGIAK ETA EBALUAZIO-IRIZPIDEAK BATERATZEA
- ALDERDI ESPEZIFIKOA. KOMUNIKATZEN IKASI KONPETENTZIAREN OINARRIA APLIKATZEA
- ARLO BAKOITZEAN, DIZIPLINARTEKO EGOERETAN ETA ERRONKETAN HIZKUNTZA KONPETENTZIAREN TRATAERA AZTERTZEA, HOBETZEA ETA EBALUATZEA
- Erronkak, diziplinarteko egoerak edota arazo-egoerak aztertu, eta hobetzeko (argitzeko) proposamenak egin
- Ekintza komunikatiboak ebaluatzeko proposamen bat egitea. (Taldeko lana eta bakarkakoa bereizi, uztartu edo pisu portzentualak erabakiz).
- ARLO BAKOITZEAN, DIZIPLINARTEKO EGOERETAN ETA ERRONKETAN HIZKUNTZA KONPETENTZIAREN TRATAERA AZTERTZEA, HOBETZEA ETA EBALUATZEA
BIGARREN ATALA: ULERGARRITASUNA, KOMUNIKAGARRITASUNA ETA IKASKUNTZAREN DISEINU UNIBERTSALAREN GAKOAK APLIKATZEN IKASTEA
- Ulergarritasuna, komunikagarritasuna IDUaren ikuspegia aintzat hartzea eta eguneroko jardueretan egokiak diren baloratzen ikastea.
- Komunikagarritasun-parametroak nola hobetu daitezkeen ikastea eta aplikatzen ikastea.
HIRUGARREN ATALA: TESTU-ARKITEKTURA ETA GRAMATIKA EKINTZA KOMUNIKATIBOAREN BAITAN. IKASLEEI FEEDBACK ESANGURATSUA EMATEN
- ALDAMIOAREN AZPIEGITURA ULERTZEN ETA ERAIKITZEN: Nork bere arloan aplikatzen ikastea.
- ALDAMIOA ERAIKITZEN, HELBURUEN ZERBITZURA: Nork bere arloan aplikatzen ikastea.
- TESTUALIZATZE-MEKANISMOEN ERABILERA ESTRATEGIKOA: Nork bere arloan aplikatzen ikastea.
- ADIERAZPENAREN ARDURA ENUNTZIATIBOA ETA ESTRATEGIAK: Nork bere arloan aplikatzen ikastea.
- EZAGUTZAREN ADIERAZPENA ETA ELKARREKIN BIZI KONPETENTZIA: Nork bere arloan aplikatzen ikastea.
• Alderdi orokorra: marko teorikoaren azalpena eta lanketa (talde kooperatiboetan)
• Alderdi espezifikoa: markoan ikasitakoaren kasuan kasuko aplikazioa eta bateratzea
• Norbanakoaren lanketa Moodle plataforman.
• Atal guztietako lanketak irakaslearen feedback-a izango du
• Materiala: partaideek egunerokoan darabilten testua
Formatua, egutegia eta ordutegia
Lehen eta Bigarren atalak:
● Iraileko 1. astean: irailak 1, 2 eta 3
● Aurrez aurre, 9:00etatik 13:30era
Hirugarren atala:
● Zenbait alderdi on-line
● Aurrez aurre, 14:30 - 17:30, 4 saio: irailak 23, urriak 14, azaroak 18 eta abenduak 16.
Ikastaro honek C2 maila egiaztatzeko aukera ematen du.